Radiostilte

24 september 2016 - Brisbane, Australië

Lieve allemaal,

We weten het, we weten het... Het is stil op de blog..

De afgelopen week hebben wij doorgebracht in onze 5 sterren Volkswagen camper. We hebben vaker niet op een camping gestaan dan wel, wat er voor zorgde dat onze laptops de hele week niet zijn gebruikt.

We hebben onwijs veel meegemaakt en gereden. In totaal hebben wij 2231 kilometer afgelegd van Cairns naar Brisbane met tussenstops. De ervaringen hebben ons veel gebracht. Leuke, grappige en ontroerende momenten. Maar ook veel momenten waar we veel van hebben geleerd. Onze verwachtingen of aannames zijn niet altijd uit gekomen, dit geeft echter niet. Het grootste leerpunt wat ik (Larissa) deze week heb geleerd is dat alles goed komt, zeker als je met zijn vieren erg gedreven bent om er het beste van te maken.

O ennuh, voor wie van te voren zei dat de camper geen goed idee was, omdat we dan zeker ruzie kregen in zo'n kleine ruimte: we hebben geen 1 keer ruzie gehad! Alleen maar liefde, lekker puh.

We hopen dat jullie nog even een aantal dagen geduld hebben, zodat wij onze verhalen kunnen verwerken, op schrijven, de foto's op de juiste volgorde worden gelegd en de filmpjes in elkaar kunnen worden gezet! (De wifi is hier beter, dus duurt dat niet weer 3 dagen)

Tot snel!

Liefs

1. Rineke De Jong:
    24 september 2016
    Ben erg benieuwd
  2. Henk en Betty:
    24 september 2016
    Fijn dat jullie het met z'n vieren zo goed gedaan hebben. We zijn trots op jullie. We wachten nu met spanning op jullie reisverhaal. Succes
  3. Joy:
    25 september 2016
    Dankjulliewel oma & opa en Kees en Rineke! Ik zal jullie wel een berichtje sturen als het er opstaat! X
  4. Alies:
    25 september 2016
    Ruzie? Welnee, toch hartstikke leuk zo met elkaar.. Ben eigenlijk erg benieuwd naar jullie leermomenten :) Geven en nemen en een beetje coulant zijn :) jullie hebben het prima met elkaar, zie tenminste goeie dingen voorbij komen.... TOp, lekker genieten!
  5. Emmy van den Heuvel:
    25 september 2016
    Hay Kimberley. Wat een echte roadtrippers worden jullie. Wel terugkomen hoor uit dat land vol met Aussies. Via vrienden hoorden we dat er ook zoveel Chinezen wonen. Klopt dat