Greyhound

15 november 2016 - Canberra, Australië

Lieve allemaal,

Daar zitten we dan van 9 tot 5 in de bus naar onze laatste bestemming. Voor de op één na laatste keer met de zware koffers en tassen slepen. In de bus zijn we ook hard aan het werk aan ons onderzoek. We hebben de hoop op springende kangoeroe's een beetje opgegeven. Dit natuurlijk wel nadat we hadden geleerd dat ze er vaak zijn bij zonsopkomst en zonsondergang. Anders is het te warm...

Wat is de tijd snel gegaan zeg! Inmiddels al 76 dagen in Australië gehad en wat hebben we tot nu toe een onwijs gave reis gehad met zijn vieren. We hebben tot nu toe super veel gedaan!

Afgelopen nacht hebben we in Canberra geslapen, dit is de hoofdstad van Australië, maar wat een rare hoofdstad.. Wij zijn vol bebouwde hoofdsteden gewend met heel veel mensen, nou dat is Canberra totaal niet! Het hart van de stad bestaat uit veel natuur met oude gebouwen en een paar kantoren. Gelukkig konden we lekker eten bij een van de Jamie Oliver restaurants!

Vanavond hopen wij in Melbourne te zijn, een stad met een geweldige sfeer zegt iedereen. Hier gaan wij nog even van de laatste twee weken onvergetelijk maken. We hopen de stad te ontdekken, zitten op 10 minuten bij het strand vandaag, hebben nog twee scholen te bezoeken. Natuurlijk vergeten we de verjaardag van Larissa op 22 november niet! Vorige week hebben we hard aan ons onderzoek gewerkt. Een soort bufferweek, maar dan in Australië. Aankomende weken hebben we ook een zeer strakke planning. Hopelijk is ons onderzoek dan wel af, voor we terug komen!

Liefs,

1. Rineke De Jong:
    15 november 2016
    Wat een belevenissen, zo leuk om ervan mee te genieten
  2. Wilma Polderman:
    15 november 2016
    Laat ik nu altijd gedacht hebben dat Sydney de hoofdstad was.... Weer wat geleerd :)
  3. Adrielle:
    15 november 2016
    Ik ben zo trots op jullie!
  4. Henk zwennes:
    15 november 2016
    melbourne dames. in startrek zouden ze zeggen 'the final frontier'. geen haast maken. gewoon ook enjoyen en goed rondkijken. . misschien zien jullie daar wel overdag kangoeroes!
  5. Martien:
    15 november 2016
    Hallo ladies, vul ook in deze laatste 2 weken jullie persoonlijk rugzakje met belevenissen die een deel van je leven gaan uitmaken en waar je met plezier, trots en liefde op kunt terug kijken.
  6. Henk en Betty:
    15 november 2016
    Geniet van jullie verblijf in Melbourne!!
  7. Astrid:
    15 november 2016
    De tijd is zeker snel gegaan! We kijken er naar uit om jullie weer terug te zien en te kunnen knuffelen. Geniet nog van de laatste weken van deze fantastische reis. xXx