Glenworth Valley

25 oktober 2016 - Glenworth Valley, Australië

Lieve allemaal,

Aankomende weken krijgen wij het (weer) erg druk met het bezoeken van scholen en het verwerken van het onderzoek. Daarom was het maandag en dinsdag weer tijd voor ontspanning! Dit keer zijn wij naar Glenworth Valley geweest. Dit is een outdoor center waar je van alles kunt doen, zoals abseilen, outdoor lasergame en kajakken. Maar wij hebben gekozen om te gaan paardrijden en te gaan quad rijden.

Op maandag is Larissa in haar eentje geweest om 4 uur te paardrijden. Geluk bij een ongeluk eindigde Larissa op een Paint genaamd Nirvana (zo'n uhhh Indianenpaard met vlekken). Haar eerste paard had een stijf been, omdat die waarschijnlijk was uitgegleden in het weekend door de vele regenval. Al sinds een klein meisje droomde Larissa ervan om op een paint te rijden. Dream come true momentje dus!

Op dinsdag zijn wel alle blonde dames vertrokken naar Glenworth Valley. Dit keer gebracht door huisbaas James, de taxi bleek toch wat duur (zie de 145 dollar die mist uit Larissa's portemonnee). We zijn de dag begonnen met 1,5 uur Quad rijden! Eerst moeten slagen voor het examen, daarna door allerlei bospaadjes richting de racebaan! Gelukkig zijn we heel gebleven, voor tips om hoe je moet om gaan met een Quad 'crash' kun je terecht bij Kim (nogmaals, we zijn allemaal nog heel)!

Na de lunch was het tijd voor Lilian om de zon in de gaten te houden, terwijl Kim, Joy en Larissa weer in het zadel traden om 2 uur te rijden. Joy had een paard genaamd Bonnie, dus Joy heet vanaf nu Clyde. Larissa zat op Nickel. Kim had nog last van der 'crash' en heeft der naam van der paard niet onthouden. Zoals het hoort, als echte Nederlanders reed er één (keihard) voor op en twee (niet vooruit te branden) achteraan! Rara, wie was wie!

Gelukkig voor Larissa hoeft ze nog maar 39 dagen zonder haar eigen paardjes en stalvriendinnetjes, die zij onwijs mist!

Van dit hele avontuur is het volgende filmpje gemaakt: https://youtu.be/7LMtUyqg-4k

Liefs,

1. Adrielle:
    25 oktober 2016
    Wat een leuk verslag van een geweldige dag! Hoop dat Kim niet al te beurs is en dat haar geheugen weer snel in topvorm is. En wat is die James toch een lieverd! Het filmpje is heel leuk, jullie gaan als de brandweer (net als de "nieuwe" wifi?)! Na zo'n dag kunnen jullie er weer even tegenaan met onderzoek! Succes meiden! Liefs Adrielle
  2. Alies:
    28 oktober 2016
    Wat een leuke avonturen! Maarre... jullie zijn toch niet nu al aan t aftellen? @nog39dagen
    Nog zOveel te doen, have fun meiden!