High up in the sky!

4 september 2016 - Cairns, Australië

Lieve allemaal,

Nadat wij op 30 augustus om 9 uur konden boarden, zijn we via Dubai en Sydney, eindelijk aan gekomen in Cairns. Eenmaal aangekomen met de taxi bij het huis, kregen we een hartelijk welkom van de gastvrouw. Zij heeft ons het huis laten zien en daarna zijn we samen met haar naar de supermarkt geweest om nog wat boodschappen te doen.

Dat deze dagen slopend zijn geweest blijkt wel uit het feit dat we al genoeg blonde momenten hebben gehad, maar die houden we voor onszelf! (Moesten we nou deze of die andere kant op om te boarden? Sojasaus of sojamelk in de koffie? Staat de deur nou wel of niet open?)

In dit filmpje zie je gedeeltes van onze reis:https://www.youtube.com/watch?v=bKvF-cyzz40&feature=youtu.be

P.s. Het kan zijn dat het filmpje het niet doet op je telefoon, op de computer doet deze het wel!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Adrielle:
    4 september 2016
    Leuk filmpje! mooi huis. Op de laptop doet hij het inderdaad direct. Via je je telefoon moet je het even via proxfree doen. Maak nog meer leuke filmpjes van Down Under.
  2. Yvonne Brouwer:
    4 september 2016
    Ziet er goed uit, mooi huis. Op naar volgende foto's en filmpjes....
  3. Alies:
    4 september 2016
    Wat een leuk filmpje en knap gemonteerd,
    We want more!